Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jay6

8. 7. 2012 22:29
Zenřel slušný člověk.

A vždycky, když se tak stane, zbyde po něm prázdné místo. Znal jsem tohoto báječného člověka jen z jeho blogu především na Aktuálně.cz. Hodně mně ovlivnil a byl to pro mne příklad a vzor hodný následování. Vždycky se mi líbilo,že psal srozumitelně s vtipem a grácií i o vysoce odborných tématech. Proto mi bude moc chybět. Závidím vám, že jste jej mohla poznat i osobně. Čest jeho památce!

!

1 0
možnosti

Vladislav Veselý

9. 7. 2012 0:51
Re: Zenřel slušný člověk.

8-o

1 0
možnosti

www.stridavka.cz

8. 7. 2012 20:09
Případ Terezky Miholové budiž mementem

Říká se, že o mrtvých jen dobře, ale nelze nevzpomenout, že tento bývalý člen KSČ byl ten, kdo za účelem zabránění péče obou rodičů přirovnával děti ke psům (http://stridavka.cz/senat-vratil-novelu-zakona-o-rodine.html) a osobně se dokonce podílel na odcizení dcery jeho přítelkyně, malé Terezky Miholové, jejímu otci (http://stridavka.cz/obvineni-z-pohlavniho-zneuzivani-sedmilete-dcery.html).

;-(

Tolik tedy k tomuto "nejlepšímu učiteli a příkladu".

Rv

Pokud jde o jeho ekonomický program zvyšování přerozdělování a moci státu, k tomu se snad raději ani nevyjadřovat. Je totiž jasné, že svého stranického kolegu budete mermomocí hájit, a diskuse nad ekonomickými otázkami ani není účelem tohoto příspěvku.

7 0
možnosti

mirni

8. 7. 2012 19:51
co k tomu dodat... zemrel Člověk soustrast jeho nejblizsim

0 0
možnosti

1absolutus

8. 7. 2012 19:35
Pěkné

Karma. R^

0 0
možnosti

Mistr světa ve smyslu pro humor

8. 7. 2012 18:33
Neznal jsem Jiřího Havla ani za živa,

natož po smrti. Kdo to vůbec byl, nějaký aktivní euro-byrokrat ;-D

1 0
možnosti

Mustrum Ridcully

8. 7. 2012 19:25
Nechápu

Promiňte, ale nechápu, proč máte nutkání vyjadřovat se ironicky (aspoň tak na mě váš příspěvek působí) pod nekrolog člověka, o kterém nic nevíte. Když byste o něm chtěl něco vědět, použil byste Google. Takže to na mě působí tak, že vaším záměrem bylo přihodit výsměšný příspěvek pod článek o právě zemřelém člověku. A to považuji za velmi ubohé.

0 0
možnosti

lesicatko

8. 7. 2012 18:32
Uff, som videl len Havel...

Ale napokon som prečítal, že Jiří Havel a odľahlo mi...

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1115x
Absolventka VŠE a studentka PF UK. Členka České strany sociálně demokratické v Plzni.

Seznam rubrik